юни 28, 2007

Забравени досиета:)

Преди около 5 години.....през хиляди километри, там беше нощ, а тук - мрачен, студен ден...Седях на офисния компютър и се чудех колко още ще продължи това. Беше ми странно, че някой иска да съгласува плановете си за лятото с мен - тази, която започваше всяко изречение с "ако все още сме заедно..." Бях сигурна, че съм неспособна да планирам и съгласувам каквото и да било...А моята приятелка ми се смееше: " защо се занимаваш с глупости, после пак ще искаш да си сменяш номера на телефона..." И после изведнъж:
"Toi says:
o
Toi says:
b
Toi says:
i
Toi says:
4
Toi says:
am te!
Tya says:
razplaka me
Toi says:
4u li me?!
Tya says:
stiga! ne go kazvai poveche!
Toi says:
leka nosht
Tya says:
lekа

Още пазя този разговор...:) А номерът на телефона ми е все същия:) Седмици, осмици и деветки ...