юни 28, 2007

I see dead people!:)

"Иначе всеки ден си сресвам косата, връзвам я на конска опашка, слагам слънчеви очила, обувки с високи токове, гримирам се и карам винаги бързо по софийските улици…..Шофирам и паркирам както си ме учил …и се усмихвам….даже на непознати напоследък... И съм по-любезна, и по-толерантна, и повече си държа езика зад зъбите и съм самата деликатност! Ела да ме видиш! Същинско съвършенство направи от мен! Само дето самото съвършенство е свирепо до спокойствие , сляпо до ярост и с мъжкия бяс, на който ти ме научи, крачи с високите си токове и се моли да не се върнеш! "....Ето това беше началото на началата....- I-ви пост тук:)Това съм аз -в 12 през нощта, по средата на поредния ми период безсъние, топло ми е и добре че е загасено навсякъде вкъщи, защото иначе някой чекиджия отсреща ще има материал за един месец напред....:)... та така - пиша несъществуващи писма до "мъртви" хора!I see dead people!:) Отивам да се пробвам да поспя!