юли 24, 2007

в 3 през нощта

" Starostta idva kam teb sas 100 km/h! Ti pravish li tova, koeto obichash!?!"

Една нощ, прибирайки се към вкъщи, стабилно пийнала, видях плакат, много плакати, бяха налепени по дърветата в цялата отсечка на Евлоги Георгиев между Гурко и Синьото...плакати, на които с големи черни букви пишеше - "Старостта идва към теб със 100 км/час!". Опияненият ми от Bushmils-а мозък се втрещти! Това беше намигване от голямото око, намигване в точния момент. По-точно от това нямаше как да е. Така се роди този sms - в три през нощта, в такси с мълчалив шофьор...
Отиде в телефона на един нищо неподозиращ човек, който не бях виждала от половин година. Съобщение от космоса...хаха
На другия ден, излизайки от вкъщи, се огледах пак за плакатите - Тц!Нито един!Не можах да повярвам. Не може да е било пиянско въображение, толкова пияна не съм била...Може да е било реклама на някоя застраховка живот...Каквото и да е било, беше на място, на време и точният повод да кажа нещо на този човек, нещо, с което, сигурна съм, съм му бръкнала в стомаха. Аааа, гад!