юли 02, 2007

Искам да знам....

Не помня вече кой и кога ми го беше пратил...Знам, че има хора около мен , на които бих искала да изкрещя тези изречения....и съм се опитвала. Не веднъж! Ако аз обаче трябва да отговарям на тези въпроси, ще се проваля - още на момента "след ударите на живота" , защото напоследък съм като таралеж - щом усетя някакво "нерегламентирано" прибилжаване се свивам с бодлите напред от ужас да не ме заболи. И да бъда предана и да заслужавам доверие май съм забравила. Но да! - Ставам сутрин след безсъние, след убийствени нощи, след болки, събуждам се и правя каквото трябва за всички. На другите въпроси не мога да отговоря! И е добре, че няма кой да ми ги зададе:)


Не ме интересува как изкарваш прехраната си!
Искам да знам за какво те боли!
Не ме интересува на колко години си!
Искам да знам дали би рискувал да изглеждаш глупак заради приключението да бъдеш жив!
Не ме интересува кои планети кръжат около луната ти!
Искам да знам дали оставаш отворен след ударите на живота
или се свиваш и затваряш от страх да не се повтори болката!
Не ме интересува дали историята, която ми разказваш е истина!
Искам да знам можеш ли да бъдеш предан и да заслужаваш доверие!
Искам да знам можеш ли да видиш красотата,
дори когато тя не е красива всеки ден!
Не ме интересува къде живееш и колко пари имаш!
Искам да знам можеш ли да се събудиш след нощ на отчаяние и да направиш сутринта каквото е нужно за децата!
Не ме интересува кой си и как си дошъл тук!
Искам да знам дали ще застанеш до мен
в огъня на сърцето ми дали няма да се отдръпнеш…
Не ме интересува къде и какво си учил!
Искам да знам какво те крепи отвътре!
Искам да знам можеш ли да бъдеш сам със себе си
и дали обичаш това присъствие, в моментите на празнота,
когато няма друг до теб...