юли 30, 2007

Добри момичета

Смяхме се днес с bb* по повод пиянските ми есета. Замислих се, че всъщност както и да звучи, и аз, и тя сме просто едни добри момичета.
Ако ми звъннеш през нощта мокър, тъжен или гладен, ще те пусна вкъщи. Ще ти сготвя нещо от яйца, ще ти дам хавлия и сухи дрехи и ще те сложа да спиш.
Ще те допусна до устните си, ако знаеш правилните думи.
Ще те пусна и в колата си, за да те закарам до някъде или просто да те повозя из нощна София. Знаеш, че обичам.
Ще ти позволя да стигнеш достатъчно далече и много дълбоко, повярвай ми!
Аз съм възпитано момиче – ще те пусна и в сърцето си. Достатъчно е само да имаш здрава хватка и да пипаш уверено.
Може би няма да те гушкам и целувам непрестанно и ще предпочитам да сядам срещу теб. Може би няма да ти казвам колко те харесвам, няма и да ми личи..., но ще има моменти, в които ще знаеш с цялото си същество, че си в мен, навътре в мен, гарантирам ти!
Може някой ден да ти покажа и тайниците в детската ми стая, в един от които наскоро намерих хербаризиран джойнт (което не се връзва много с доброто момиче, но както и да е). Ще се оставя да ме заведеш където си поискаш - ако си достатъчно убедителен, ще живея с теб и в Сибир.
Аз съм добро момиче - опаковам храната, която изхвърлям, за да става за ядене от кофите, в дъждовно време си гледам в краката, за да не настъпя някой охлюв, плача на филми и книги…Просто красота! Добро момиче отвсякъде!

*bb и ss – Сетих се за едно малоумно детско филмче с едни същества, които приличаха на надути презервативи и си говореха на Б1 и Б2. Така и не разбрах какво олицетворяват, но го пускаха на деца тия ненормалници от БНТ!