юли 16, 2007

FIREWALL

Стената, която построих в мен и около мен! Построих си Китайската стена, за да се защитя от Теб! Ти, който можеше да дойдеш неочаквано, ти, който можеше да се случиш в 10 часа на някоя нищо неподозираща сутрин. Защото знаех, че животът се случва тогава, когато не го очакваш и капка не го подозираш!
Имам си стена! Толкова време си я градих! Трябваше един застрахователен агент да стана – да продавам на хората страхове за бъдещето! Щях да съм страшно добра! Построих си крепост, ровове, наблюдателници! Не можеш да влезеш!
А как ми се иска! Искам да ти се усмихвам под капките на някой пороен дъжд, да пъхвам тайно ръка под блузата ти на обществени места, да заставаш зад мен, когато поръчвам някъде нещо и да усещам със стомаха си, че времето спира....искам да се изчервявам пред очите ти и да крия лицето си...
Защо не си наемеш колесница, батарея, полк...все едно, и без това не знам разликата! Ще ти отворя, ще бъда предателка, обещавам! Ще те пусна да си груб, да мачкаш, да грабиш, да изнасилваш, да безчинстваш и всичко, което ти се иска на мръсната душичка! А аз ще ти се оставям, ще присвивам очи от болка, ще се усмихвам от удоволствие като котка...После ще се постарая да си тръгнеш....сам, но с плячка!