юли 29, 2007

I see a different you

“Здравей, любов моя! Вече ми става студено на този остров! Истината е че бяхме прекалено млади, а сега търсиш мен или някой като мен...” , “Разделени сме и никой нищо не може да направи... Никога няма да обичам отново!”
Koop – едни изтрещели шведи, които ми влязоха под кожата случайно. Видях идиотския им клип на I see a diffrent you по някой от музикалните канали и тичайки към компютъра, си повтарях името...Свалих каквото можах и сега това ми звучи почти нон стоп в колата и вкъщи. Тази музика е моето светоусещане, моето припяване в банята докато си слагам червило. Това звучи вкъщи докато се обличам и се въртя пред огледалото преди да изляза вечер...Запознайте се с мен! :) Ето за какво говоря, enjoy!:)

I see a different you

Koop Islands Blues

Come to me