август 02, 2007

Шампанско и сълзи

Наскоро с двама от най-близките ми приятели водехме поредния дълбокомислен разговор, подкрепен със шампанско и марихуана. Често купувам 2 бутилки шампанско, те ми се смеят, че съм буржоа, последният път даже си купихме ягоди и си ги направихме със сметана…Таа…този път говорехме за оглупяването ни и за това колко се снижават изискванията с годините към “идеалния партньор”.

Д: - Аз напоследък съм ударил дъното - искам само да прави анален секс и да може да готви мазничко.
Звън на Зипо и палене на цигара .Изпокапваме от смях .Отпивам от високата чаша и посягам към нечия кутия.
А: - Да е отговорен към сърцето ми и ….да прави хубав орален секс…
С: - Аз пък вече никакви изисквания нямам! - Отпуска се назад с иронична усмивка и пали цигарата, която върти в ръцете си от 15 минути
……..
Разговорът продължи в този дух както винаги, но е абсурд да го предам тук! Ще вземете да “уведомите Blogger за неходходящо съдържание”:)