август 04, 2007

Мак-друсачи!

По принцип НЕ ям Макдоналдс и НЕ харесвам Макдоналдс! Но напоследък ям крилцата им. Вкусни са, колкото и да не ми се иска...Вкусни са! Ако има нещо , което да ме изнервя обаче, то това е странната транс-къстъмър-сървис политика на служителите им. Всичките са като друсани, усмихнати киборги, които имат способността да ти зададат около 100 въпроса в минута, на които ти веднагически трябва да имаш отговор. Не знам как ги обучават тия хора! Сигурно ги друсат с някакви непознати неща!
Понякога съм си мислела, че и Христос да влезе с кръста на гърба, с трънния венец на главата си и целия в кървища, пак ще го посрещне някое такова същество с "Добър ден!" и без да му мигне окото ще го попита "За тук или за вкъщи?". Ще го изпрати с "Благодарим, че посетихте Макдоналдс!Заповядайте пак!" и ще се огледа към следващия на опашката....

Искало ми се някой път да видя няколко от тези усмихнатите с табелките да се сбият отзад, ама як бой, да падат каротофки и хамбургери, да хвърлят по клиентите. Искам да доживея някое от тези зомбирани деца с табелка " мениджър" да каже на някой клиент - "Ето ти хамбургера и пая, мама ти стара! Деба неориентираното същество!"
В нормални състояния стискам зъби и стоически издържам на поръчката, но когато съм с махмурлук (както днес) или нервна...

Ето два примера, без коментар!

някъде март 2007 в Макдоналдс на ЦУМ

- Добър ден!
- Добър ден! Крилца!
- Искате ли меню с кола и каротфки?
- ммм Да!
- Картофките малко, средни или големи?
- ммм Незнам!Големи!
- Кола, Фанта или Спрайт?
- ммм Кола!
- Малка, средна или голяма?
- мммм Голяма!
- Искате ли кетчуп или майонеза?
- мммНе! Ако ми зададете още един въпрос, ще се застрелям!
шок в системата, киборгът срещу мен се опомня: - Добре, за вкъщи или за тук?
- Не знам по дяволите , за тук!!!
киборгът не забелязва моето поведение или поне се прави, че не го забелязва:
- Благодарим ви , че посетихте Макдоналдс! Заповядайте пак!


04 август на обяд в макдрайва на НДК. Аз съм неадекватна, опитвам се да установя какво толкова пих и пуших снощи. Пазарувам за импровизирания обяд с ...

- Добър ден!
- Добър ден!2 пъти крилца в меню! 2 менюта крилца!
- Значи 2 менюта крилца! Менюто включва 5 крилца, Кола, Фанта или Спрайт по избор и картофки.
- Да, знам!
- Малки или големи?
- Кое?
- Менютата!
- Големи!
- Кола, Фанта или Спрайт?
- Кола!
- Кетчуп, Майонеза?
- Не!
- А искате ли колите в отделен плик?
- МммДа!
- 2 менюта крила, големи картофки с 2 големи коли!
- Да!
- Сметката ви е 11.26!
....
- Давате ми 20 лева! Рестото ви е 8.74! Заповядайте!8,74!
- Благодаря!
- Благодарим, че посетихте Макдоналдс, заповядайте пак!
- Извинете, вие Робот ли сте?
- Моля!?! /лек шок в системата/
никаква промяна в изражението и отново: - Благодарим ви, че посетихте Макдоналдс! Заповядайте пак!