август 09, 2007

ЗОРТ (Бибо, благодаря!)

Обичам, когато съм от рано на работа. Спи ми се, да! Криво ми е, да! Душът в 6 сутринта е храм, място, на което подлагам тялото си под винаги горещата вода и медитирам 15 минути. Кратък безумен монолог по хавлия пред клетката на канарчето: - Добро утро, Пипка! Наспа ли се, идиотче? - Ей такива. Бързо избиране на бельо и дрехи според настроението, туш на миглите, гланц за устни и парфюм. Пари, 2-та телефона, документите и ключът на колата…И денят започва. Следва любимото ми сутрешно шофиране по още заспалите улици.

Зорт! Така с Бибата кръстихме новата ми кола - хахаха! Днес прочетох ВИЖ ТУК колко добре се чувства тя в Зорт и се замислих по темата.

Карам на силна музика, вярно е! Карам понякога бързо и нахално, но винаги плавно. Това специално отношение към шофирането ми е подарък от един много важен мъж, който си отиде от живота ми. Той си тръгна, но аз ще шофирам така цял живот – няма отърване.

Зорт С 9486 ВХ е моят втори дом, в него е любимата ми музика, в жабката му има бижута, ветрило, гланц за устни, мокри кърпички и други все важни за един шофьор неща:). Сладкото синьо-лилаво извънземно има меки и комфортни седалки и си е мое. Това си е моето лично пространство. Зорт е свидетел на настроенията ми, придружава ме на дежурните бягства от града, понякога плача зад волана му, докато се качвам сама на Витоша…Абе въобще …това е Любов!

Много е важно кого возиш, обаче. Повечето ми приятели се размазват на седалката до мен, но не с всеки можеш да слушаш любимата си музика до дупка, да пееш, да удряш в такт по волана и да си мълчите. В компанията на Зорт и Бибата мога точно това. Абе…любов, ви казвам!
Търсят се Бенджи, Закс и Звездния принц! Пу, да съм Закс! хахахахахаха