август 13, 2007

Вълшебница извън закона

Всяко едно пътуване е осъзнаване. Пътуването никога не е бягство. Където и да отидеш, не можеш да избягаш. Няма КАК да избягаш. Живеем само в координатната система на Себе-си и пресечната точка на живеенето ни винаги ще е само в главите ни. И на Луната пак ще съм аз и пак ще ме е страх от същите неща – от старостта, от самотата... Моментната залъгалка на приготвянето на багажа, потръпването на летището, топката в стомаха от шума на моторите (мразя да летя)…Променяш физическите координати, но не променяш мислите си.

Където и да отида, съм все АЗ. Тази, която няма да спре да търси, тази която няма спре да се друса. Наркоманка съм. Страдам от тежка зависимост към хора и емоции. Храня се със страсти. Заради това съм жива. За да открия някой, да вляза в главата му, да го закача към себе си и да гледам с удоволствие как се губи…Как загубва себе си, докато аз се изгубвам в него. В това се крие Живеенето за мен. В адреналина на “случайните” срещи, в усещането, че променяш, в еуфорията да влезеш в нечии мисли.

Това е моят най-сладък грях. Знам, че е тежко престъпление и е наказуемо по всички закони, но не мога да спра. Защото съм Вълшебница и търся Вълшебници. Създавам приказки и сънища с ръцете си. Материализирам мисли. Правя магии за любов. Орисница, която търси знаци. Вълшебница извън закона. Колкото и да пътувам, където и да отида…24/7.