септември 27, 2007

Четвъртък 00 ч. - 02:40ч.

Опитвам се да пиша, всъщност пиша, но от тези неща, за които ми плащат. Едното беше за вчера, другото е за утре в 10, друго едно го чакат от седмица...! И нищо не излиза изпод пръстите ми...Само глупости...
От лаптопа ми звучи Sting - Mad about you...на Repeat, за 20-ти път! Блаженство! Тази песен ме прави безпомощна! Всичко в мен омеква, очите ми се притварят и “любовта” придобива вечни измерения...
Звънчета, почукване, мантри за “липси до гроб”...От това ме е страх, от липсите ...,че ще са вечни...
........But every step I thought of you. Every footstep only You................
Уморена съм, клепачите ми тежат, ръцете ми са ледени...Пия 3-та чаша вино, напоследък пиша с вино...
......The leavings of a dried up Ocean.Tell me, how much longer? How much longer?...
Страх ме е понякога....От още 50 години ме е страх, от 50 лета и 50 зими...
.......Although I claim dominions- over all I see.
It means nothing to me!
There are no victories
In all our histories-- without love........

Ще си лягам...