септември 05, 2007

Приключенията на една блондинка IVчаст – Пастата за зъби

Ноември в Майнц. Не говоря немски, разбирам го колкото да не ме набият някъде, нивото ми е на професионален турист, в какъвто съм се превърнала напоследък. На гости съм на моята приятелка. Имам нужда от паста за зъби и тя ме оставя в един супермаркет. Бленд-а-Мед или там, както се пише – прекрасна, малка тубичка, идеална за моя несесер. Прибираме се вечерта и аз я вадя, за да измия зъбите си. Слагам си върху четката – розовичко такова, ама нещо не се пени и е малко по-плътно като консистенция. Разнася се, ама се лепи. Хвърлям тубичката назад към моята приятелка и през розовите си зъби й казвам да види за какво е тая паста, сигурно пак съм взела нещо лечебно. Усещам, че нещо не е наред, но тъпо и упорито продължавам да търкам. Това нещо ми се разнася навсякъде и се залепя, което е най-важното. Виждам приятелката ми с периферното си зрение, която се свлича на земята, тресе се от смях и маха към мен: “Спри, спри!!!!”
ЛЕПИЛО ЗА ЧЕНЕТА! Купила съм си лепило за ченета! Дори нямах представа,че съществува такова нещо!
Ебати идиотите! Всичко е на немски – как мога да знам! Друг е въпросът, че не съм обърнала внимание на надписа “Super stark! “ А пък отзад имало нарисувани 2 ченета – ама кой ти гледа! И няма махане! Смяхме се и ни текоха сълзи, приятелката ми щеше да получи удар от смях… Една седмица ми падаха парчета лепило от зъбите. Абе…