октомври 06, 2007

Приключенията на една блондинка - Пазаруването

Обичам да пазарувам в големите хипермаркети. Не, защото обичам да купувам, а защото обичам да зяпам. Иначе за мен разнообразието няма голямо значение – така или иначе купувам винаги едно и също и никога не гледам цените – сирене една определена марка, една и съща бира, едни и същи колбаси, риба тон, пастетче от онова с дечицата, бурканче черен хайвер, лимони, масло, 2 бутилки вино...ей такива...Никакви реклами и промоции не могат да ме разсеят от обичайния ми избор. Та, докато блея с голямата си количка, обикновено набирам някого, с когото мога да говоря половин час и пазарувам така – с телефон на рамото си. Мразя да бутам количката и за това обикновено накрая я зарязвам някъде и просто принасям към нея разни неща.

Така направих същия ден и в Била. Говорих 35 мин. по телефона докато пазарувах и накрая затворих, защото вече бях на лентата при касите и беше мой ред. Жената беше маркирала половината ми количка, когато в главата ми светна една мисъл: “А!? Свински пържоли! Аз пържоли не съм купувала...” Поглеждам нещата в количката си и тези, които вече са маркирани – нито едно не е мое, освен заключителната бяла франзела! А, shit!!!
- Извинете, взела съм чужда количка, дали е възможно да сторнирате ...
Жената на касата ме поглежда невярващо:
- Ама как така чужда количка сте взели!?!
Викат главния касиер, който изнервено “отмаркира” нещата едно по едно. Прибирам останалите в количката и разбутвам удивената, възмутена опашка зад мен, за да мина. Зарязвам чуждата количка до касите и изчервена хуквам да търся своята. Докато тичам, умряла от срам, между редовете се разминавам с млад мъж, който се оглежда объркано. Най-вероятно неговата количка съм издърпала иззад гърба му. Намирам си покупките и се нареждам на друго място. Знам, че всички ме гледат – и касиерите и тези от опашката...Добре, че все пак затворих телефона, защото можеше да установя, че нещата не са мои чак вкъщи...Виждам как младежът фиксира количката си до касите и учудено оглежда покупките в нея...Ужас!
И друг път ми се е случвало да слагам неща в чужди колички, но този път....
Разсеяна съм, ужасно разсеяна...