октомври 07, 2007

Въздух

Искам да ми се махнете от живота с всичките си мъжки сложнотии. Щом съм решила да изляза сама, значи това е - искам да съм сама! Щом съм решила да не ви се обаждам, значи това е – не искам да ви се обаждам! Щом не ви вдигам – значе не искам да говорим! Какво сложно има?!? Имам нужда от място, от въздух, от пространство, колкото и да ви обичам! Да, обичам ви – такива каквито сте и каквито ви преоткривам всеки ден. Обичам злодеите във вас, егоистите, садистите, прасетата във вас. Оказва се, че се опитвате да ме запазите за себе си с хитрост, с подлост, с всички средства – ОК! Само ме оставете да дишам! Имам нужда от бутилка вино сама, дори от цигара, от дъжд, който бие по масата в Меди и пълни чашите, от малко сълзи и от едно закъсняло, опушено такси. И откривам само гневни “неприети повиквания” в телефона си и един мой отговор. Отговор за всичко и всеки – “NYAMASH IDEYA!” Това не ви ли е достатъчно?!? Въздух ми трябва понякога, въздух, за да ви обичам!