октомври 24, 2007

Такъв красавец!

Взела съм баба ми и дядо ми на разходка до Щъркелово гнездо и да обядваме в кръчмата на Пасарел. Пълзим по Околовръстното и минаваме покрай две момичета със съмнителни намерения, които оглеждат минаващите тирове.
- А, виж ги тези момичета къде чакат рейса в тоя студ!
- Дядо, какъв рейс, бе? Това са проститутки!
Поглежда ме възмутен:
- Няма да обиждаш така хората!
Избухвам в смях, а баба ми се обажда отзад:
- Генчо, разбира ти главата! Щом детето ти казва, че са проститутки, значи са проститутки!
Дядо ми утихва замислен:
- Хм!
По нататък минаваме покрай друга двойка труженички и той се върти любопитно назад, за да ги огледа:
- Ама, я ги виж, че са облечени!
- Дядо, ти голи ли искаш да седят на пътя!?, отговарям весело
- Генчо, Генчооо, не ги познаваш жените!
Започва дежурният им спор, кой кого е излъгал преди 56 години.
- Еми, ти за това ме излъга едно време! Качих я на едно колело, тя уж да слезе, да слезе, та чак в квартирата ми.
- Гледай го! А кой висеше в киното, дето продавах билети, и гледаше един филм по 10 пъти?
- Еми, защото нямаше какво да правя, бях ергенче…
- Да, и за това все в киното висеше! Ти ме излъга с това колело! Да ме разходел!
- Бабе, бабеее! Нали чу докторката: “Бабе, имаш красив мъж!” На тебе “бабе”, а на мене “красив мъж”!
- Глупости!, отговаря баба ми и се смее
Дядо ми е висок и младолик. Няма нито една бръчка и притежава най-топлото чувство за хумор на света. Малко по-млад е от баба ми и никога не пропуска да го отбележи. Преди 4 години:
- Дядо, честит рожден ден! 80 е сериозно число, кръгло!
- Да, 80 е идеалното време да зарежа баба ти!
Смее се, а баба ми приглася отзад:
- Къде си тръгнал бе, Генчо, коя ще те вземе такъв стърчок?!
- Ти не се грижи, ще ме вземат мене! Такъв красавец!