октомври 03, 2007

Кой чука...:)

Какво ми се случи току що!!!
Преди около час реших да направя едни вкусни пържоли на фурна – правя ги уникални!!! Оборудвах се с прекрасен блестящ сатър с чукче от другата страна, сол, черен пипер, масло и специална дъска. Обади се Бибата, чукам си пържолите и си говорим глупости. По едно време решавам да сваля блузата си и да остана по сутиен, тъй като от пържолите хвърчат малки парченца месо и ме цапат. Събличам се аз и процедурата по начукването продължава. Чакам всеки момент да се отбие една приятелка. Звъни се на вратата, “Айде, че това е Линда!”, затваряме с Бибата и аз се засилвам да отворя. С два пръста отключвам и ООО! Срещу мен седят възрастни мъж и жена, с книги в ръце. !!!!! Седят и се блещят, а аз срещу тях в цялата си прелест - руса, с налудничев вид, по сутиен и със сатър в ръка. 5 секунди докато се усетя и се покрия зад вратата.
- Добър вечер, продаваме християнска литература...
- !!!!Мммм, не , ъъъ, благодаря ви!
Жената ме поглежда настойчиво, от мен се вижда вече само един бретон и ръката ми със сатъра.
- Искате ли да ви оставим нещо да прочетете – безплатно!!!
- Ъъъъ, не няма нужда, много ви благодаря, приятна вечер!
- Сигурна ли сте?!?
- Мдаа, благодаря ви! Приятна вечер!!!
Затварям и опирам гърба си на вратата...Довърших пържолите и се облякох.
Християнска литература!!! Как се продава християнска литература на гола жена със сатър!?!