ноември 23, 2007

Ритъм

Днес съм абсолютно неадекватна. Всъщност от няколко дена. Нали не пуша…а заради това и кафе не пия, та съвсем. Кръвното ми сигурно е под нулата. Спах до късно, писах тук полу-заспала някакви глупости. Защото ме домързя да отговарям на всички…Взех си колата най-после, но как стигнах до работата си нямам идея. На автопилот. От вчера звънят хора, на които не вдигам…мисля си за утре – събота, после за неделя…Ще се наспя, само на един фризьор ще отида, за да ми оправят цвета, а през останалото време ще спя…Може би не е зле да изпия някое кафе…Имам работа по 10 страници текст, свален от филм…ще ми изтекат очите…Сега ще си поръчам KFC и ще седна да изпия едно кафе. Ще се стегна и ще свърша нещо смислено. Крайно време е…да вляза в ритъм. Хората, с проблемно сърце често “излизат от ритъм”. И аз така – само дето за сега сърцето ми е здраво…Имам физически здраво сърце. А невидимата част? Тази, която не се улавя с уреди? Не я хващат кардиограми…