ноември 13, 2008

Бяла перла от 98-ма

Ето значи къде бил ключът! Трябва да застрашиш нечия движима собственост. Хората изглежда се впечатляват най-много от реалните последствия – тези, които можеш да пипнеш с ръката си и да ти бръкнат реално в джоба. Тези с буквата на закона, КАТ, МАТ, Паркинги и гаражи , глоби, фишове и талони…май не стряскат никого. Важното е да не ти стане резкичка на безценната количка. Че, аууу, как ще карам така, с тия резки! Ще ми дере тая бялата перла от 98-ма! Как не я е срам! Щото как ще си я паркирам пред блока такава, надрана!?! Последния път така се разстроих като ми се скъса сенника за таблото и цели 3 дена трябваше да гледам как ми се нагрява и избелява от лошото слънце. Вие знаете ли колко е вредно слънцето, бе?!? Гадове! Как ще я покажа после на село тая кола на тати, баба и дядо? С тия резки ли, бе, гадове?!? Ще ми дерат те! Еми да не сте раждали, бе! Кой ви е виновен?!? Аз само да ви пипна! Ще й смажа зъбките на някоя такава кокошка! С’ъ’с’е детето ще и еба пичката майчина! Я да си прочетат закона! За повреждане на чуждо имущество до 5 години затвор! Ще лежиш и ще гниеш, гад такава! Ще ми прави резки тя! На колата дето едвам кредит ми дадоха, дето тати продаде една крава и дето 1 месец я чаках от Италия! Бяла перла от 98-ма! Моята любов!

Тук е ключът! В реалните последствия, с реални пари, които виждаш как някой ти ги измъква от джоба. Нашата държава не го прави. Лепи ти фишове, глобява те, ама кога ще платиш, как…никой не знае. А тенекеджиите няма да ти сложат сметката към данъците, които така и не плащаш! Боята също не я дават без пари там, откъдето си! И, о, безценната ти перла ще ти струва доста за една врата. И тенекеджиите доволни, и аз доволна и щастието - пълно. И няма как да ме видиш докато дера колата ти. Защото съм внимателна и хитра. И няма как да се видим очи в очи, за да ми кажеш „колко си разочарован”, защото аз такива познати нямам, дето посягат на жени заради колите си. Защото аз само ще се посмея покрай тази история, а ти ще трупаш еснафска злоба. Без капка талант. Това е разликата между мен и теб, приятелю. Разликата е че моята кола не струва колкото живота на едно дете. Колкото счупената ръка на някоя старица. Разликата е че мога да я карам и с резки и без резки, без това да ме докарва до амок. Разликата е че на мен не ми излиза пяна на устата за куп тенекии със серво волан и ел.прозорци. Разликата е че аз използвам синята зона всеки ден и за мен това не е лукс, който си позволявам веднъж в месеца, като „слезна в София”. Между теб и мен има хиляди разлики, собственико на бяла перла от 98-ма!

И точно затова ще си купя пирон! Преди да напиша за намерението си имах колебания, беше ми жал, неудобно…Сега, обаче, когато се запознахме…вече съм убедена. Разликата е че ще си купя и лепенки, за да не би да се объркаш и да не разбереш, че съм аз. И недей да си късаш потника повече за „социалния мир и баланс”, защото такъв няма! И никога не е имало! Защото аз не желая да съм в баланс с теб! Не желая да пълня ежедневието си с твоите еснафски борби и с лигите, които хвърляш, докато защитаваш колата си.

Всичко хубаво ти желая, собственико на бяла перла от 98-ма! И си пази колата!